Оплата і доставка

Способи оплати

Оплата на картку «Аваль»
Післяплата

Способи доставки

Укрпошта
60 ₴, Безкоштовно від 4 000 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 2–7 днів
MeestExpress
70 ₴, Безкоштовно від 4 000 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 2–10 днів
Адресна доставка або доставка до відділення
Нова Пошта
70 ₴, Безкоштовно від 4 000 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 1–3 дні
Адресна доставка або доставка до відділення

Регіони доставки

Україна
Одеська обл.
Одеса
Ізмаїл
Харківська обл.
Харків
Дніпропетровська обл.
Дніпро
Павлоград
Кам'янський
Нікополь
Кривий Ріг
Київська обл.
Бровари
Біла Церква
Донецька обл.
Донецьк
Костянтинівка
Слов'янськ
Макіївка
Маріуполь
Бахмут
Горлівка
Єнакієве
Краматорськ
Запорізька обл.
Запоріжжя
Бердянськ
Мелітополь
Луганська обл.
Луганськ
Кадіївка
Алчевськ
Хрустальний
Лисичанськ
Сєвєродонецьк
Хмельницька обл.
Хмельницький
Кам'янець-Подільський
Херсонська обл.
Херсон
Вінницька обл.
Вінниця
Сумська обл.
Конотоп
Суми
Шостка
Київ
Тернопільська обл.
Тернопіль
Миколаївська обл.
Миколаїв
Полтавська обл.
Кременчук
Полтава
Кіровоградська обл.
Кропивницький
Олександрія
Житомирська обл.
Житомир
Бердичів
Рівненська обл.
Рівне
Львівська обл.
Львів
Чернівецька обл.
Чернівці
Черкаська обл.
Черкаси
Умань
Чернігівська обл.
Чернігів
Волинська обл.
Луцьк
Закарпатська обл.
Ужгород
Мукачеве
Івано-Франківська обл.
Івано-Франківськ

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Повернення виконується за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого терміну гарантії.

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

- надані фото товару, де чітко видно дефект;

- збережено документ, що підтверджує оплату.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (50) 764-68-41, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за рахунок продавця.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови гарантії

Строк гарантії 6 місяців
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти;
- фурнітуру (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд;
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — наприклад, перевізниками.

Датою початку гарантії є дата вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.

Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail sweik.bigsize@gmail.com, вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.